REGULAMIN I ZASADY OBIEKTU
W trosce o zapewnienia wygodnego i bezpiecznego wypoczynku oraz w celu uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z poniższymi regulaminami określającymi podstawowe zasady i warunki pobytu w obiekcie Nova Ulinia.
Przedmiotem regulacji są w szczególności zasady i warunki rezerwacji, zasady i warunki pobytu, jak również zasady korzystania z basenu kąpielowego, zasady sprzedaży Voucherów, zasady gromadzenia i przetwarzania Państwa danych osobowych.
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją postanowień poniższych regulaminów i zasad, stanowiących integralną część umowy najmu, do której dochodzi w ramach potwierdzonej rezerwacji, stąd prosimy o ich lekturę. Postanowienie regulaminu wiążą wszystkich Gości oraz osoby im towarzyszące.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą obiektu Nova Ulinia.
[REGULAMIN REZERWACJI I POBYTU W OBIEKCIE]
1. Postanowienia ogólne:
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady pobytu, zasady świadczenie usług dodatkowych oraz warunki, na których można dokonać rezerwacji pobytu w domach (apartamentach) dostępnych w ramach infrastruktury obiektu pod nazwą Nova Ulinia, zlokalizowanego pod adresem: Ulinia 1N, 84-352 Ulinia.
1.2. Obiekt Nova Ulinia pozostaje pod zarządem „Nova Ulinia Anna Rędziak” (Ulinia 1N, 84-352 Ulinia, NIP: 9580248074, REGON: 386567070, e-mail: rezerwacje
@novaulinia.pl, tel. +48 605 556 656).
1.3. W obiekcie Nova Ulinia świadczone są tzw. inne usługi hotelarskie polegające na udostępnianiu miejsc noclegowych w budynkach stałych, tj. domach (apartamentach) udostępnianych dla gości obiektu.
1.4. Niniejszy regulamin obowiązuje wszystkie osoby dokonujące rezerwacji lub przebywające na terenie obiektu Nova Ulinia. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem oraz akceptacją postanowień niniejszego regulaminu, stanowiącego integralną część umowy najmu, do której dochodzi w ramach potwierdzonej rezerwacji. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest zapewnić przestrzeganie regulaminu przez osoby trzecie, które będą korzystać w ramach rezerwacji z obiektu Nova Ulinia, w tym osób im towarzyszących.
1.5. Niniejszy regulamin pozostaje do wglądu w obiekcie. Treść regulaminu została zamieszona przez obiekt Nova Ulinia na oficjalnej stronie internetowej obiektu pod adresem www.novaulinia.pl, w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się obiekt Nova Ulinia.
1.6. Regulamin i zasady obiektu Nova Ulinia jest zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, 1615, 1890, 1933) oraz z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287, z 2021 r. poz. 2105, z 2022 r. poz. 2337, 2581, z 2023 r. poz. 1285, 1414).
2. Rezerwacja pobytu i płatność:
2.1. Obiekt Nova Ulinia przyjmuje rezerwacje dokonane poprzez:
1) Rekomendowany, zautomatyzowany system rezerwacji na stronie internetowej obiektu Nova Ulinia, dostępny pod adresem www.novaulinia.pl,
2) zautomatyzowany system rezerwacji dostępny za pośrednictwem portalu www.booking.com,
3) zautomatyzowany system rezerwacji dostępny za pośrednictwem portalu www.airbnb.pl,
4) zautomatyzowany system rezerwacji dostępny za pośrednictwem portalu www.naodludziu.pl,
5) zautomatyzowany system rezerwacji dostępny za pośrednictwem autoryzowanych usług Google,
6) złożenie zapytania rezerwacyjnego poprzez formularz na stronie internetowej obiektu Nova Ulinia, dostępny pod adresem www.novaulinia.pl,
7) osobiste złożenie rezerwacji w obiekcie Nova Ulinia.
2.2. Obiekt Nova Ulinia nie ponosi odpowiedzialności za rezerwacje dokonane poza sposobem rezerwacji opisanym w ramach pkt 2.1, za wyjątkiem rezerwacji potwierdzonych bezpośrednio przez obiekt Nova Ulinia. W przypadku ujawnienia możliwości rezerwacji w obiekcie Nova Ulinia poza sposobem rezerwacji wskazanym w ramach pkt 2.1 zaleca się niezwłoczny kontakt z obiektem Nova Ulinia według aktualnych danych kontaktowych dostępnych pod adresem www.novaulinia.pl i zgłoszenie niniejszego faktu obsłudze obiektu.
2.3. Rezerwacja dotyczy każdorazowo całych domów (apartamentów) w ramach obiektu Nova Ulinia, w zależności od przedmiotu i zakresu konkretnej rezerwacji.
2.4. Rezerwacji poprzez zautomatyzowany system rezerwacji, o którym mowa w pkt 2.1 ppkt 1-5 dokonuje się poprzez wykonanie zleconych przez automatyczny system rezerwacyjny czynności, wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz dokonanie wymaganej płatności zadatku (przedpłaty). Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online. Dokonanie płatności zadatku (przedpłaty) jest warunkiem jej potwierdzenia, o czym Gość zostaje poinformowany. Rezerwacja gwarantowana uważana jest za dokonaną wyłącznie po dokonaniu przedpłaty (zadatku) i potwierdzeniu rezerwacji przez system lub bezpośrednio przez obiekt Nova Ulinia. Zasady i sposób działania systemu automatycznej rezerwacji określa zewnętrzny dostawca usług w ramach funkcjonalności i dostępnego regulaminu danego systemu.
2.5. Rezerwacja poza zautomatyzowanym system rezerwacji, o którym mowa w pkt 2.1. ppkt 1-5, następuje w dwóch etapach:
1) Rezerwacja wstępna, której można dokonać osobiście, telefonicznie, lub za pośrednictwem e-mail. Przy rezerwacji wstępnej należy wskazać dane Gościa oraz dane kontaktowe umożliwiające kontakt w celu przyjęcia rezerwacji przez obsługę obiektu Nova Ulinia, a także określić co najmniej rodzaj rezerwowanego domu (apartamentu), rezerwowany termin pobytu oraz liczbę osób objętych rezerwacją. Rezerwacja wstępna następuje po potwierdzeniu dostępności domu (apartamentu) i ich ceny jednostkowej (cena za dobę hotelową lub cena łączna) wraz z jednoznaczną deklaracją chęci wynajmu, a w tym określeniem ważności oferty i wysokości wymaganego zadatku (przedpłaty) za rezerwowany pobyt. Rezerwacja wstępna zachowuje ważności przez okres 24 godzin od daty potwierdzenia jej warunków przez obie strony i oświadczenia Gościa co do woli jej zrealizowania.
2) Rezerwacja gwarantowana, następuje dopiero po wniesieniu przez Gościa wymaganego zadatku (przedpłaty) za pobyt określonego na etapie rezerwacji wstępnej. Wpłacenie przez rezerwującego zadatku na rzecz obiektu Nova Ulinia jest potwierdzeniem rezerwacji gwarantowanej, chyba że strony ustalą, że potwierdzenie rezerwacji nie wymaga zadatku. Po otrzymaniu wpłaty obiekt Nova Ulinia prześle potwierdzenie rezerwacji gwarantowanej. Od daty potwierdzenia rezerwacji gwarantowanej rezerwacja staje się zamówieniem i ma charakter wiążący dla obu stron.
2.6. Obiekt Nova Ulinia zastrzega sobie prawo uwzględnienia w ramach danej rezerwacji minimalnej bądź maksymalnej ilości dni pobytu, o czym Gość zostanie poinformowany na etapie składania danej rezerwacji, nie później jednak niż przed jej potwierdzeniem i złożeniem. W przypadku zastrzeżenia przez obiekt Nova Ulinia minimalnej ilości dni pobytu Gość ma prawo opuszczenia obiektu i zdania domów (apartamentów) objętych przedmiotem rezerwacji przed upływem ostatniego dnia pobytu z zachowaniem przez obiekt Nova Ulinia prawa do pełnej opłaty za pobyt.
2.7. Wysokość opłaty za pobyt w obiekcie Nova Ulinia jest ustalana indywidualnie dla każdej z rezerwacji w oparciu między innymi o okres pobytu, czas trwania pobytu, liczbę zarezerwowanych domów (apartamentów), liczbę gości, wartość wybranych usług dodatkowych oraz formę rezerwacji. Wysokość opłaty za pobyt w obiekcie Nova Ulinia w ramach danej rezerwacji wskazana zostanie w trakcie procesu rezerwacji online bądź w ramach potwierdzenia rezerwacji wstępnej.
2.8. Obiekt Nova Ulinia umożliwia zrealizowanie w ramach zautomatyzowanego systemu rezerwacji na stronie internetowej obiektu Nova Ulinia, dostępnego pod adresem www.novaulinia.pl, kodów rabatowych udostępnionych wyłącznie przez obiekt Nova Ulinia. Kod rabatowy powoduje obniżenie łącznej ceny pobytu w ramach danej rezerwacji o wartość wynikającą z danego kodu rabatowego. Skorzystanie z kodu rabatowego przez Gościa wymaga legitymowania się przez niego dowodem otrzymania danego kodu rabatowego od obiektu Nova Ulinia, za wyjątkiem kodów rabatowych udostępnionych w ramach ogólnie dostępnych akcji promocyjnych. Jeśli nie zastrzeżono inaczej, kod rabatowy jest jednorazowego użytku, a obiekt Nova Ulinia odmawia jego ponownego zastosowania.
2.9. Wysokość zadatku (przedpłaty) jest ustalana automatycznie lub indywidualnie dla każdej z rezerwacji w oparciu między innymi o łączną cenę rezerwowanego pobytu, okres pobytu, czas trwania pobytu, liczbę zarezerwowanych domów (apartamentów), liczbę gości, wartość wybranych usług dodatkowych oraz formę rezerwacji. Wysokość wymaganego zadatku oraz dane do jego uiszczenia wskazane zostaną w trakcie procesu rezerwacji online bądź w ramach potwierdzenia rezerwacji wstępnej.
2.10. Kwota zadatku (przedpłaty) powinna zostać wpłacona w terminie 24 godzin, chyba że inna data wynika z potwierdzenia rezerwacji online bądź w ramach potwierdzenia rezerwacji wstępnej. Podstawową formą płatności zadatku (przedpłaty) jest przelew bankowych. Obiekt Nova Ulinia umożliwia także uiszczenie kwoty z tytułu zadatku (przedpłaty) w formie gotówki, e-przelewu lub w formie obciążenia karty kredytowej/płatniczej w obiekcie. Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego obiektu Nova Ulinia, z zaleceniem przesłania potwierdzenia dokonania płatności (w przypadku płatności zdalnej) bądź datę wpływu gotówki do kasy obiektu Nova Ulinia (w przypadku płatności osobistej).
2.11. Brak wpłaty zadatku w terminie określonym w ramach systemu automatycznej rezerwacji lub potwierdzenia wstępnej rezerwacji uznaje się za rezygnację przez Gościa z rezerwacji usług hotelowych oraz skutkuje przyjęciem, że pomiędzy stronami nie doszło do skutecznego zawarcia umowy najmu.
2.12. Pozostała kwota opłaty za pobyt w obiekcie Nova Ulinia pobierana jest z góry przed rozpoczęciem pobytu, najpóźniej w dniu przyjazdu, za określoną liczbę dób hotelowych oraz ewentualnych usług dodatkowych. Obsługa obiektu Nova Ulinia zobowiązana jest pomniejszyć łączną cenę pobytu o sumę wpłaconego wcześniej zadatku. W celu wyjaśnienia ewentualnych niejasności zaleca się zachowanie i okazanie kopii dokonanego zadatku lub innych wcześniejszych płatności.
2.13. Opłata za pobyt obejmuje cenę usług objętych w podstawie zakwaterowania dla danego rodzaju rezerwacji. Opłaty dodatkowe obowiązują zgodnie z cennikiem za usługi niewymienione w cenie pobytu jako bezpłatne (wchodzące w podstawowy pakiet pobytu). Zasady odpłatności za usługi dodatkowe określają odrębne cenniki dostępne na terenie obiektu Nova Ulinia.
2.14. Jeśli nie zastrzeżono odmiennie w ramach potwierdzenia danej rezerwacji, opłata za pobyt nie obejmuje opłaty klimatycznej (miejscowej), którą obiekt Nova Ulinia pobierze dodatkowo od Gościa w dniu wyjazdu i ostatecznego rozliczenia według stawek i zasad obowiązujących w okresie pobytu Gościa w obiekcie zgodnie z prawem miejscowym.
2.15. Obiekt Nova Ulinia podaje ceny w polskich złotych (PLN). Ceny zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.
2.16. Podstawową walutą rozliczeń jest polski złoty (PLN). Za wcześniejszą zgodą obiektu Nova Ulinia możliwie jest rozliczenie pobytu w określonej walucie obcej, przy czym dla określenia wartości płatności w walucie obcej nastąpi według kursu średniego ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski a obowiązującego w dacie rozliczenia, z zastrzeżeniem że w przypadku płatności inną niż gotówka obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wysokość ewentualnych kursów walut zastosowane przez bank Gościa, zewnętrzny system płatności bądź dostawcę jego karty płatniczej/kredytowej.
2.17. Obiekt Nova Ulinia udokumentuje każdą transakcje zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku woli udokumentowania transakcji fakturą VAT należy w momencie rezerwacji zgłosić ten fakt i podać dane nabywcy. Chęć otrzymania faktury VAT należy zgłosić w momencie dokonywania rezerwacji przed dokonaniem transakcji, płatności. Po zamknięciu transakcji paragonem nie jest możliwe wystawienie faktury sprzedaży.
2.18. Obiekt Nova Ulinia zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa lub osób mu towarzyszących, którzy podczas poprzednich pobytów rażąco naruszyli regulamin i zasady pobytu w obiekcie Nova Ulinia, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody w mieniu obiektu, Gości, szkody na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających na terenie obiektu.
2.19. Gość przyjmuje do wiadomości, że zadatek (przedpłata) stanowi zabezpieczenie, a następnie pokrycie części kosztów lub szkód obiektu Nova Ulinia związanych z obsługą rezerwacji Gościa i przygotowanie obiektu do wykonania umowy, na którą składa się w szczególności: obsługa rezerwacji w systemie; gwarancja wyłączności rezerwacji na rzecz Gościa; korespondencja z Gościem; indywidualizacja oferty; koszty sprzedaży i obsługi płatności; fizyczne przygotowanie lokali.
3. Odwołanie rezerwacji:
3.1. Ostateczna i opłacona rezerwacja jest wiążąca.
3.2. W przypadku nieprzybycia przez Gościa w wyznaczonym terminie, rezerwacja gwarantowana wzniesionym zadatkiem (przedpłatą) ulega automatycznemu odwołaniu z winy Gościa o godzinie 11.00 dnia następnego, chyba że Gość zadeklaruje wolę pobytu w dalszym okresie rezerwacji i ureguluje należność związaną z rezerwacją.
3.3. Odwołanie bądź brak realizacji rezerwacji z winy Gościa, a z przyczyn niezależnych od obiektu Nova Ulinia, skutkuje zatrzymaniem wymaganego zadatku (przedpłaty) przez obiekt Nova Ulinia, z zastrzeżeniem pkt 3.4., pkt 3.5 oraz pkt 3.6.
3.4. Obiekt Nova Ulinia zapewnia możliwość zmiany przez Gościa pierwotnego terminu rezerwacji pobytu, z zaliczeniem na poczet nowej rezerwacji pierwotnie uiszczonego (zadatku) w innym uzgodnionym i dostępnym w ofercie obiektu Nova Ulinia terminie, nie dłuższym jednak niż 6 miesięcy od daty rozpoczęcia pierwotnie zarezerwowanego pobytu (pobytu zmienianego), pod warunkiem zgłoszenia woli zmiany pierwotnego terminu rezerwacji najpóźniej na 30 dni przed datą rozpoczęcia pierwotnie zarezerwowanego pobytu (pobytu zmienianego). Do przeniesionego zadatku stosuje się każdorazowo odpowiednio przepisy dotyczące zadatku wniesionego w ramach pierwotnej rezerwacji, w tym w szczególności dotyczące prawa jego zatrzymania w przypadku odwołania zmienionej rezerwacji. Zmiana terminu rezerwacji powoduje aktualizacje ceny pobytu stosownie do ceny pobytu w dacie zmienionej rezerwacji.
3.5. Obiekt Nova Ulinia dokona zwrotu zadatku (przedpłaty) w całości, jeśli do odwołania rezerwacji dojdzie z winy obiektu Nova Ulinia, wskutek rozwiązania umowy z winy wyłącznej obiektu Nova Ulinia.
3.6. W przypadku gdy do odwołania rezerwacji lub rozwiązania umowy dojdzie wskutek okoliczności za które żadna ze stron (Gość, obiekt Nova Ulinia) odpowiedzialności nie ponoszą (siła wyższa), obiekt Nova Ulinia zachowa zadatek (przedpłatę) otrzymany od Gościa z jego przeznaczeniem na rzecz kolejnej możliwej rezerwacji Gościa w obiekcie Nova Ulinia), pod warunkiem że Gość poinformuje obiekt o przeszkodzie w realizacji rezerwacji niezwłocznie po zaistnieniu usprawiedliwionych okoliczności, nie później jednak niż 3 dni po zaistnieniu danych okoliczności (tj. w przypadku odwołania rezerwacji lub rozwiązania umowy wskutek okoliczności niezawinionych przez strony Gość uprawniony jest do przeniesienia zadatku na poczet nowej rezerwacji w obiekcie Nova Ulinia jeśli niezwłocznie poinformuje o tym obiekt Nova Ulinia; nie przysługuje zwrot zadatku w gotówce). W braku poinformowania obiektu Nova Ulinia o przeszkodzie w realizacji rezerwacji w wymaganym terminie rezerwacje poczytuje się za odwołaną, rozwiązaną lub niezrealizowaną z winy Gościa. W zakresie nieuregulowanym stosuje się odpowiednio pkt 3.3. i 3.4.
3.7. Zwrot zadatku (przedpłaty) w warunkach, o których mowa w pkt 3.5, jak również przeniesienie zadatku na rzecz kolejnej możliwej rezerwacji Gościa w obiekcie Nova Ulinia, o którym mowa w pkt 3.6. nastąpi na wniosek Gościa na piśmie lub przesłany drogą komunikacji elektronicznej e-mail, z jednoczesnym wskazaniem rachunku bankowego właściwego do zwrotu zadatku (w przypadku o którym mowa w pkt 3.5.) lub wskazaniem nowego i dostępnego w ofercie obiektu Nova Ulinia terminu rezerwacji (w przypadku, o którym mowa w pkt 3.6.). W przypadku odwołania rezerwacji wskutek okoliczności, za które Gość odpowiedzialności nie ponosi, wniosek o którym mowa w zdaniu pierwszym powinien zostać złożony w terminie i zawierać uzasadnienie okoliczności wyłączających winę Gościa w niedochowaniu rezerwacji wraz z dowodami potwierdzającymi te okoliczności, za wyjątkiem okoliczności za które wyłączną odpowiedzialność ponosi obiekt Nova Ulinia, umożliwiając obiektowi Nova Ulinia zmniejszenie szkody z tytułu odwołania bądź przeniesienie rezerwacji– w braku zachowania powyższych warunków, rezerwacje poczytuje się za odwołaną, rozwiązaną lub niezrealizowaną z winy Gościa.
3.8. Obiekt Nova Ulinia zastrzega sobie możliwość dochodzenia od Gościa naprawy szkody przewyższającej wysokość zatrzymywanego zadatku (przedpłaty) wyrządzonej wskutek odwołania rezerwacji z winy Gościa, jednak nie wyższej niż całkowite koszty odwoływanego pobytu.
4. Doba hotelowa:
4.1. Domy (apartamenty) w obiekcie Nova Ulinia wynajmowane są na doby hotelowe.
4.2. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00 dnia następnego, chyba że zgodne indywidualne ustalenia obiektu Nova Ulinia i Gościa precyzują inne ramy czasowe.
4.3. Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w pierwotnej rezerwacji Gość powinien złożyć najpóźniej do godziny 09.00 w dniu, w którym upływa pierwotny termin pobytu. Obiekt Nova Ulinia uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności domów (apartamentów) za jednoczesnym zobowiązaniem Gościa do uiszczenia opłaty za dalsze doby hotelowe stosowanie do aktualnej ceny obowiązującej w obiekcie Nova Ulinia.
4.4. Obiekt Nova Ulinia zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminów i zasad korzystania z obiektu oraz usług dodatkowych.
4.5. W przypadku rezygnacji przez Gościa z dalszego pobytu w okresie objętym rezerwacją, z przyczyn niezależnych od obiektu Nova Ulinia, opłata za niewykorzystane doby hotelowe nie podlega zwrotowi.
5. Cisza nocna i pobyt osób z zewnątrz:
5.1. Na terenie całego obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do 7.00 dnia następnego, za wyjątkiem imprez okolicznościowych ustalonych wcześniej z obiektem Nova Ulinia.
5.2. Bez zgody obsługi na terenie obiektu Nova Ulinia nie mogą przebywać osoby trzecie z zewnątrz, które nie są objęte zakwaterowaniem w ramach pobytu. Jeśli Gość uzyska taką zgodę, pobyt osób z zewnątrz dozwolony jest tylko do godziny 21.00.
5.3. Gość nie może bez zgody obiektu Nova Ulinia przyjmować na nocleg w obiekcie dodatkowych osób trzecich, które nie są objęte zakwaterowaniem w ramach pobytu. Każdy przypadek naruszenie zakazu, o którym mowa w zdaniu pierwszym upoważnia obiekt do naliczenia kary umownej w kwocie 500 zł w stosunku do każdej nieuprawnionej osoby i doby hotelowej, w której naruszenie nastąpiło.
6. Korzystanie z obiektu:
6.1. Podstawą zakwaterowania Gościa jest okazanie w recepcji obiektu Nova Ulinia dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej.
6.2. W razie szczególnie uzasadnionych okoliczność obiekt Nova Ulinia zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji domów (apartamentów) z zachowaniem ustalonego rodzaju i standardu zakwaterowania oraz przy dochowaniu wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom i preferencjom Gości. Dokonana zmiana nie będzie podstawą do reklamacji lub zmiany ceny rezerwacji.
6.3. Gość otrzymuje do swojej dyspozycji w momencie zakwaterowania w obiekcie Nova Ulinia komplet klucz do domu (apartamentu) i furtki oraz pilot do bramy, które zobowiązany jest zwrócić w dniu wyjazdu. Zgubienie bądź uszkodzenia klucza lub pilota powoduje obowiązek uiszczenia zryczałtowanej opłaty w wysokości 500 zł za każdą sztukę zgubionego lub uszkodzonego klucza bądź pilota.
6.4. Gość nie może przekazywać domu (apartamentu) innym osobom nieobjętym rezerwacją, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
6.5. Podczas przekazywania kluczy do domów (apartamentów) obsługa obiektu Nova Ulinia udzieli informacji odnoście obiektu, a także udzieli instrukcji dotyczących obsługi wybranych urządzeń elektrycznych stanowiących wyposażenie domów (apartamentów). Moment ten stanowi jednocześnie zapoznanie się ze stanem technicznym, ilościowym domu (apartamentu) i urządzeń w nim się znajdujących.
6.6. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do domu (apartamentu) równoznaczne jest z tym, że dom (apartament) został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
6.7. W okresie pobytu obsługa obiektu Nova Ulinia nie ma prawa bez zgody Gościa wchodzić do wynajętego domu (apartamentu), a tym bardziej przemieszczania jego osobistych rzeczy. Prawo wejścia do wynajętego obiektu pozostawia się jedynie w przypadku zauważenia zagrożeń bezpieczeństwa Gości, sprzątania lub w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu apartamentu.
6.8. Wymiana ręczników w domach (apartamentach) lub ich sprzątanie podczas pobytu Gości odbywa się wyłącznie na życzenie Gości za dodatkową opłatą określoną w aktualnych cenniku obiektu Nova Ulinia.
6.9. Wszelkie przedmioty ruchome znajdujące się na terenie obiektu Nova Ulinia, zwłaszcza wyposażenie domów (apartamentów) stanowią własność obiektu Nova Ulinia. Zabrania się zabierania jakichkolwiek rzeczy.
6.10. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w domach (apartamentach) nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do domów (apartamentów) łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
6.11. Gość zobowiązany jest po każdorazowym opuszczeniu domu (apartamentu) do zabezpieczenia pomieszczeń przed osobami obcymi, zwłaszcza poprzez zamknięcie drzwi i okien.
6.12. W trosce o środowisko i bezpieczeństwo obiektu zalecają się ograniczenie zużycia energii eklektycznej oraz wody.
6.13. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w domach (apartamentach), w tym w zakresie ich wyposażenia.
6.14. Gość zobowiązany jest do dbania o udostępnioną mu infrastrukturę obiektu, zwłaszcza wynajmowany dom (apartament), pozostawiając go w stanie niepogorszonym do stanu z chwili przekazania klucza.
6.15. Przedmioty pozostawione przez Gościa w obiekcie, po jego opuszczeniu, zostaną odesłane na koszt i ryzyko Gościa pod wskazany przez niego adres. W przypadku braku wskazania przez Gościa adresu, na który mają być odesłane pozostawione przedmioty lub w przypadku braku osobistego odbioru tych rzeczy przez Gościa w ciągu 3 dni od daty wyjazdu z obiektu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych. Przechowania pozostawionych przedmiotów następuje na koszt i ryzyko właściciela. Ze względu na swoje właściwości artykuły spożywcze przechowywane będą przez okres 24 godzin po czym podlegać będą utylizacji.
6.16. Wspólna strefa relaksu w obrębie basenu jest czynna codziennie w godzinach 10.00 – 21.00. Zasady korzystania z basenu określa odrębny regulamin.
6.17. Na terenie obiektu Nova Ulinia dopuszcza się parkowanie pojazdów w miejscu wyznaczonym do postoju pojazdów (parking niestrzeżony). Do każdego domu (apartamentu) przypisane jest w ramach rezerwacji nieodpłatnie jedno oznaczone miejsca parkingowe. W razie dostępności możliwie jest udostępnienie przez obiekt Nova Ulinia za odrębną opłatą zgodną z aktualnym cennikiem obiektu Nova Ulinia dodatkowego miejsca parkingowego. Z oznaczonego parkingu mogą korzystać tylko sprawne i niepowodujące nadmiernej emisji do środowiska oraz otoczenia pojazdy pod rygorem usunięcia pojazdów na koszt i ryzyko ich właściciela lub posiadacza. Zabrania się parkowania pojazdów poza miejscem do tego wyznaczonym pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości 500 zł za każdy ujawniony przypadek nieprzestrzegania zakazu przez Gościa lub osoby trzecie, za które ponosi on odpowiedzialności.
6.18. Zabrania się rozpalania ogniska w palenisku, ognia w tym w ramach ogniska lub grilla, bez wcześniejszego zgłoszenia i ustalenia z obsługą obiektu Nova Ulinia oraz uzyskania zgody. Jednorazowy zryczałtowany koszt ogniska w palenisku został podany w cenniku obiektu Nova Ulinia.
6.19. Wchodząc lub wychodząc z obiektu należy każdorazowo zamykać drzwi wejściowe.
6.20. Gość zobowiązany jest do poszanowania zieleni na terenie obiektu Nova Ulinia, zwłaszcza nie uszkadzać drzew, krzewów, łąk kwietnych bądź trawników.
7. Dostęp do Internetu (sieć WiFi):
7.1. Obiekt Nova Ulinia umożliwia na terenie domów (apartamentów) dostęp do zasobów sieci Internet wykorzystując technologię satelitarną STARLINK oraz LTE 4G lub 5G (usługa WiFi 2,4GHz i 5GHz).
7.2. Usługa WiFi dostępna jest bezpłatnie wyłącznie dla Gości obiektu Nova Ulinia.
7.3. Obiekt Nova Ulinia nie gwarantuje nieprzerwanej ani niezakłóconej dostępności sieci internetowej. Usługa może być czasowo niedostępna na skutek warunków technicznych, operatorów telekomunikacyjnych lub z innych przyczyn wpływających na jakość transmisji danych. Prędkość transmisji może podlegać ograniczeniu, w związku z czym mogą powstawać opóźnienia rzeczywistego transferu danych do i z urządzenia użytkownika. Obiekt Nova Ulinia z tego tytułu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przerwy w dostępnie do usługi, jak również jakość transmisji danych.
7.4. Korzystanie z usługi WiFi odbywa się poprzez podłączenie urządzenia do sieci bezprzewodowej dostępnej w obiekcie Nova Ulinia. Do skorzystania z usługi WiFi wymagane jest posiadanie urządzenia z interfejsem sieci bezprzewodowej zgodnym ze standardem WPA/WPA2. Goście we własnym zakresie i na własny koszt zapewniają sobie możliwość korzystania z urządzeń, ich zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem osób trzecich, wyposażenie w odpowiednie oprogramowanie antywirusowe oraz kompatybilność urządzeń z usługą WiFi.
7.5. Dostęp do sieci wymaga autoryzacji. Autoryzacja dostępu odbywa się przez wprowadzenie identyfikatora sieci i wprowadzenie hasła podczas logowania do sieci. Dane niezbędne do autoryzacji zostaną wskazane podczas przyjazdu, zameldowania Gości.
7.6. Goście są zobowiązani korzystać z usługi WiFi w sposób zgodny z prawem oraz dobrymi obyczajami i nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa sieci.
7.7. Gość naruszający zasady korzystania z usług WiFi może zostać pozbawiony okresowo lub całkowicie dostępu do usług, w szczególności w razie:
1) usiłowania uzyskania dostępu do zasobów sieciowych, do których użytkownik nie jest uprawniony,
2) próby ominięcia zabezpieczeń stosowanych przy dostępie bezprzewodowym (tj. zmiana adresu IP nadanego przez serwer DHCP, stosowanie tuneli itp.)
3) udostępniania oraz pobierania z sieci, bez zgody twórców, materiałów chronionych prawami autorskimi (oprogramowanie, filmy, muzyka itp.),
4) korzystania z aplikacji P2P,
5) dalszego udostępniania sygnału poprzez stosowanie repeaterów, routerów, proxy itp.,
6) uruchamiania serwerów usług na urządzeniach podłączonych do punktów hot-spot,
7) innych działań, które mogą zostać uznane za potencjalnie niebezpieczne dla funkcjonowania sieci i użytkowników w niej działających.
7.8. Gość ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za szkody spowodowane jego działalnością z użyciem sieci.
8. Usługi i usługi dodatkowe:
8.1. Obiekt Nova Ulinia świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
8.2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń personelowi obiektu Nova Ulinia, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
8.3. W ramach obiektu Nova Ulinia możliwe jest skorzystanie z bogatej oferty usług dodatkowych, których zasady i warunki nieregulowane niniejszym regulaminem określone są w odrębnych cennikach i regulaminach.
9. Zakaz palenia tytoniu:
9.1. Na terenie obiektu Nova Ulinia obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów podobnych.
9.2. Wyjątkiem od zakazu palenia są miejsca wyznaczone przez obiekt Nova Ulinia.
9.3. Niestosowanie się do zakazu będzie skutkowało obowiązkiem zapłaty przez Gościa kary umownej w wysokości 1000 zł za każdy ujawniony przypadek nieprzestrzegania zakazu przez Gościa lub osoby trzecie, za które ponosi on odpowiedzialności.
10. Zwierzęta:
10.1. Obiekt Nova Ulinia nie akceptuje pobytu w obiekcie zwierząt, w tym zwierząt domowych, tj. między innymi psa lub kota.
10.2. Niestosowanie się do zakazu będzie skutkowało obowiązkiem zapłaty przez Gościa kary umownej w wysokości 1000 zł za każdy ujawniony przypadek nieprzestrzegania zakazu przez Gościa lub osoby trzecie, za które ponosi on odpowiedzialności.
11. Wyżywienie:
11.1. Obsługa obiektu Nova Ulinia zapewnia transport śniadań w koszu pod drzwi na ustaloną wcześniej godzinę.
11.2. W przypadku skorzystania z oferty gastronomicznej obiektu Nova Ulinia, Gość zobowiązany jest do informowania personelu obiektu Nova Ulinia o wszelkich przeciwskazaniach żywieniowych. Obiekt Nova Ulinia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przeciwskazania żywieniowe Gości.
12. Wypożyczenie sprzętu rekreacyjnego:
12.1. Obiekt Nova Ulinia umożliwia odpłatne wypożyczenie sprzętu rekreacyjnego. Rodzaj i koszt wypożyczenia sprzętu rekreacyjnego określa aktualnie obowiązujący cennik dostępny w obiekcie Nova Ulinia.
12.2. Obiekt Nova Ulinia nie odpowiada za brak możliwości wypożyczenia sprzętu rekreacyjnego ze względu na posiadanie go w określonej ilości, nie odpowiednią pogodę oraz inne losowe sytuacje.
12.3. Wypożyczenia może dokonać wyłącznie Gość obiektu Nova Ulinia będący pełnoletnim opiekunem, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość.
12.4. Na jeden dokument możliwe jest wypożyczenie sprzętu rekreacyjnego dla Gości zameldowanych w tym samym domu (apartamencie).
12.5. Jeżeli obsługa obiektu Nova Ulinia uzna Gościa za niewiarygodnego, agresywnego, pod wpływem substancji odurzających lub leków, po których nie zaleca się lub zabrania korzystania z danego sprzętu rekreacyjnego, może odmówić wypożyczenia sprzętu.
12.6. Gość wybierający sprzęt rekreacyjny zobowiązany jest przed wypożyczeniem do sprawdzenia jego dopasowania, stanu technicznego oraz kompletności, ponieważ zobowiązuje się zwrócić go w stanie nie pogorszonym, z wyjątkiem naturalnych śladów użytkowania
12.7. Gość decydując się na wypożyczenie sprzętu oświadcza, że posiada wiedzę na temat dbałości, użytkowania i przeznaczenia sprzętu oraz jest świadomy ryzyka urazu, wypadku i uszkodzenia mienia, samodzielnie oraz świadomie podejmuje decyzję o wypożyczeniu w stanie zdrowia jakim się znajduje.
12.8. Gość jest osobiście odpowiedzialny za wypożyczony sprzęt, ponosząc pełną odpowiedzialność za powstałe szkody od momentu wypożyczenia sprzętu do czasu jego zwrotu, w tym jego uszkodzenie lub zaginięcie. Gość ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim związane z korzystaniem z wypożyczonego sprzętu rekreacyjnego.
12.9. Zabrania się przekazywania sprzętu osobom trzecim.
12.10. W przypadku pozostawienia sprzętu poza wypożyczalnią, należy go zabezpieczyć przed kradzieżą.
12.11. W przypadku kradzieży sprzętu podczas wypożyczenia Gościa, jest on zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia o zaistniałej sytuacji obiektu Nova Ulinia oraz do niezwłocznego zgłoszenia faktu kradzieży w najbliższej jednostce Policji.
12.12. Obiekt Nova Ulinia nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieszczęśliwych wypadków, utraty zdrowia lub śmierci uczestników w wyniku korzystania z wypożyczonego sprzętu rekreacyjnego.
13. Odpowiedzialność Gości:
13.1. Obiekt Nova Ulinia nie jest obiektem przystosowanym i nie ma udogodnień dla małoletnich gości, przez co ze względów bezpieczeństwa rekomenduje się pobyt dzieci powyżej 10 roku życia.
13.2. Na terenie obiektu Nova Ulinia całkowitą odpowiedzialność za dzieci, młodzież do 18-tego roku życia oraz osoby niepełnosprawne ponoszą rodzice bądź opiekunowie. Za bezpieczeństwo dzieci w obiekcie oraz na terenie obiektu Nova Ulinia odpowiadają rodzice lub opiekunowie dzieci.
13.3. Gość dokonujący rezerwacji pobytu ponosi odpowiedzialność za wszelkie osoby objęte rezerwacją, zwierzęta oraz zachowanie osób trzecich przebywających w obiekcie jako osoby przezeń zaproszone, a nie objęte inną rezerwacją.
13.4. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju szkody spowodowane działaniem lub zaniechaniem jego a także osób mu towarzyszących lub osób go odwiedzających, powstałe w mieniu obiektu Nova Ulinia z uwzględnieniem szkód spowodowanych w związku z korzystaniem z odpłatnych lub nieodpłatnych atrakcji oferowanych przez obiekt. Szkoda oznacza zniszczenie, uszkodzenie lub utratę mienia obiektu Nova Ulinia. Gość zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia szkód wyrządzonych w mieniu obiektu Nova Ulinia oraz pokrycia wszystkich kosztów usunięcia szkody.
13.5. Gość oraz osoby, za które ponosi on odpowiedzialność, zobowiązani są przestrzegać zasady bezpieczeństwa i przepisy prawa, a w szczególności: przepisy BHP, prawa miejscowego dotyczącego opłaty miejscowej, przepisy przeciwpożarowe, postanowienia niniejszego regulaminu, a w sytuacjach wyjątkowych zobowiązują się stosować do poleceń obsługi obiektu Nova Ulinia.
13.6. W przypadku naruszenia Regulaminu obiektu Goście zostaną wymeldowani i będą musieli opuścić obiekt w trybie natychmiastowym. Dotyczy to szczególnie przypadków zakłócania ciszy nocnej i każdego innego zachowania, które uniemożliwia spokojny wypoczynek pozostałym Gościom. Wcześniejszy wyjazd Gościa z powodu naruszenia regulaminu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane doby hotelowe.
14. Odpowiedzialność Obiektu:
14.1. Obiekt Nova Ulinia ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego, tj. art. 846 i nast. Kodeksu cywilnego.
14.2. Gość powinien zawiadomić obsługę obiektu Nova Ulinia o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
14.3. Obiekt Nova Ulinia odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, cennych przedmiotów, albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeżeli przedmioty te zostaną oddane na przechowanie do depozytu obiektu Nova Ulinia. Każdorazowe złożenie do depozytu wymaga sprecyzowania mienia i jego rzeczywistej wartości, która może podlegać weryfikacji obiektu Nova Ulinia przy obecności Gościa.
14.4. Obiekt Nova Ulinia zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przekraczających możliwość przechowania w depozycie obiektu.
14.5. Pozostawienie rzeczy osobistych w pomieszczeniach wspólnych takich jak np. strefa basenowa następuje na własną odpowiedzialność Gościa.
14.6. Obiekt Nova Ulinia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt.
14.7. Obiekt Nova Ulinia zastrzega możliwość wykonywania na swoim terenie w trakcie pobytów Gości prac konserwacyjnych oraz inwestycyjnych. Teren prac konserwacyjnych oraz inwestycyjnych wyłączony jest z dostępu dla Gości. W braku wytyczenie przez obiekt terenu prac konserwacyjnych oraz inwestycyjnych przyjmuje się, że teren ten stanowi obszar, na którym trwają prace oraz pozostawiony jest niezbędny sprzęt i materiały. Obiekt Nova Ulinia nie ponosi odpowiedzialności za szkody Gości powstałe wskutek nieuprawnionego wstępu na teren prac konserwacyjnych lub inwestycyjnych. Trwające prace konserwacyjne lub inwestycyjne na terenie obiektu Nova Ulinia w trakcie pobytu Gościa nie stanowią podstawy do obniżenia ceny pobytu.
14.8. Obiekt Nova Ulinia nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Gości na skutek podejmowania działań sprzecznych z niniejszym Regulaminem.
15. Monitoring i zabezpieczenie obiektu:
15.1. Na terenie obiektu Nova Ulinia w częściach ogólnodostępnych prowadzony jest wewnętrzny monitoring wizyjny. Monitoring wizyjny nie obejmuje przestrzeni domów (apartamentów), gwarantując pełną prywatność gości.
15.2. Osoby obecne na terenie obiektu Nova Ulinia wyrażają zgodę na rejestrację ich wizerunku w ramach systemu monitoringu.
15.3. Celem monitoringu jest:
1) podniesienie poziomu bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektu Nova Ulinia oraz ochrona mienia,
2) zapobieganie dewastacji i kradzieży na terenie obiektu Nova Ulinia, a także rejestracja zdarzeń sprzyjająca ustaleniu sprawcy wykroczenia lub przestępstwa,
3) wyjaśnianie sytuacji konfliktowych oraz ustalanie sprawców czynów nagannych,
4) ograniczenie dostępu do obiektu Nova Ulinia dla osób nieuprawnionych i niepożądanych,
15.4. System monitoringu wizyjnego obejmuje w szczególności kamery, rejestratory, okablowanie i oprogramowanie, a ponadto stanowisko odbierające obraz z kamer i rejestratorów (rejestrator).
15.5. Monitoring funkcjonuje całodobowo.
15.6. Rejestracji i zapisowi na nośniku danych, podlega tylko obraz z kamer systemu monitoringu wizyjnego.
15.7. Obserwacja i rejestracja w monitoringu obrazu zdarzeń, prowadzona jest z poszanowaniem godności człowieka. Nie może być prowadzona w sposób, który dyskryminuje obserwowane osoby w szczególności ze względu na płeć, rasę, przynależność etniczną, poglądy czy wyznanie.
15.8. Udostępnianie nagrań jest możliwe uprawnionym organom lub instytucjom, np. Policji, sądom i prokuratorom itd., po wskazaniu przez nie podstawy faktycznej oraz prawnej, a pozostałym podmiotom w przypadku wykazania przez nie istnienia interesu prawnego w udostępnieniu. Udostępnienie następuje po wyrażeniu zgody przez administratora obiektu Nova Ulinia lub w przypadku jego nieobecności przez wyznaczonego pracownika.
15.9. W miarę potrzeb, a także możliwości elementy systemu monitoringu będą udoskonalane, wymieniane i rozszerzane, po wcześniejszych konsultacjach z organem nadzorczym.
15.10. W celu zwiększenia bezpieczeństwa obiekt Nova Ulinia objęty jest całodobową ochroną agencji ochrony oraz systemem alarmowym.
16. Reklamacje:
16.1. Goście mają prawo do składania reklamacji dotyczących rezerwacji oraz pobytu w obiekcie Nova Ulinia.
16.2. Obiekt Nova Ulinia nie zapewnia stałej obecności personelu w obiekcie. W braku personelu obiekt Nova Ulinia umożliwia stały kontakt telefoniczny lub e-mail według aktualnych danych kontaktowych zamieszczonych na stronie www.novaulinia.pl.
16.3. Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej lub w drodze wiadomości elektronicznej e-mail według aktualnych danych kontaktowych obiektu Nova Ulinia. W sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki reklamacja powinna zostać złożona osobiście bądź telefonicznie według aktualnych danych kontaktowych zamieszczonych na stronie www.novaulinia.pl.
16.4. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, których ma ona dotyczyć.
16.5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Obiekt Nova Ulinia w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Gościa reklamacji.
16.6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności z procedur mediacyjnych zapewnianych przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej lub stałe polubowne sądy konsumencie działające przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Więcej informacji dostępnych jest na stronach internetowych rzeczników konsumentów lub inspekcji handlowej. Ponadto spory z udziałem Konsumentów mogą być rozwiązywane pozasądowo poprzez platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
17. Postanowienia końcowe:
17.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
17.2. Obiekt Nova Ulinia zastrzega prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu z zastrzeżeniem, że do rezerwacji dokonanych przed zmianą regulaminu stosuje się wersję regulaminu obowiązującą w chwili złożenia rezerwacji przez Gościa.
17.3. Data opublikowania aktualnego regulaminu: 4 kwietnia 2024 roku.
[REGULAMIN KORZYSTANIA ZE BASENU KĄPIELOWEGO]
1. Postanowienia ogólne:
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze basenu kąpielowego zlokalizowanego na terenie obiektu pod nazwą „Nova Ulinia”, zlokalizowanym pod adresem Ulinia 1N, 84-352 Ulinia.
1.2. Obiekt Nova Ulinia oraz basen kąpielowy pozostaje pod zarządem „Nova Ulinia Anna Rędziak” (Ulinia 1N, 84-352 Ulinia, NIP: 9580248074, REGON: 386567070 e-mail: rezerwacje@novaulinia.pl, tel. +48 605 556 656).
1.3. Przed wejściem na teren obiektu Nova Ulinia oraz rozpoczęciem korzystania ze basenu kąpielowego Goście oraz osoby im towarzyszące muszą zapoznać się z niniejszym regulaminem oraz stosować się do niego podczas całego pobytu. Przebywanie Gości w strefie basenu jest równoznaczne z zapoznaniem oraz akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
1.4. Niniejszy regulamin pozostaje do wglądu w obiekcie. Treść regulaminu została zamieszona przez obiekt Nova Ulinia na oficjalnej stronie internetowej obiektu pod adresem www.novaulinia.pl w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się obiekt Nova Ulinia.
2. Godziny dostępności:
Basen kąpielowy zewnętrzny czynny jest w miesiącach od maja do października codziennie w godzinach 10.00 – 20.00. Za zgodą obsługi Nova Ulinia możliwe jest korzystanie z basenu także po godz. 20:00.
3. Właściwości basenu:
3.1. Wymiary basenu wynoszą: długość - 11 metrów, szerokość – 3,9 metra (powierzchnia całkowita: 42,9 m2).
3.2. Głębokość basenu wynosi: 1,4 metra (jedna płaszczyzna dna).
3.3. Basen jest wyposażony w przeciwprąd do pływania.
3.4. Woda w basenie w miarę możliwości jest podgrzewana do temperatur w przedziale 28-30°C. Temperatura wody w basenie może być zmienna w zależności od temperatury powietrza i warunków pogodowych. Obiekt Nova Ulinia nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwą temperaturę wody w basenie.
3.5. Parametry wody, uzdalnianie i filtracja są stale monitorowane.
4. Ogólne zasady:
4.1. Wszyscy Goście znajdujący się na terenie basenu są zobowiązani do podporządkowania się poleceniom personelu obiektu Nova Ulinia. Goście naruszający zasady określone w regulaminie korzystania z basenu i nie reagujący na polecenia personelu mogą zostać zobowiązani do opuszczenia obiektu Nova Ulinia w ramach natychmiastowego wymeldowania z obiektu z winy Gości.
4.2. Zabrania się stwarzania sytuacji niebezpiecznych, w tym w szczególności wpychania do wody, skakania, biegania, niszczenia mebli, wyposażenia lub innych elementów strefy basenowej, wchodzenia na tereny z roślinnością oraz wnoszenia z nich piasku i błota z kamieniami do strefy z basenem.
4.3. Osoby o niestabilnym stanie zdrowia mogą korzystać z basenu tylko pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności i po skonsultowaniu się wcześniej ze swoim lekarzem.
4.4. Bezwzględnie zabrania się wnoszenia na teren strefy basenowej szklanych przedmiotów tj.: szklanki, butelki, pojemników, ostrych narzędzi i przedmiotów niebezpiecznych. W każdym domu (apartamencie) są na wyposażeniu bezpieczne transparentne kubeczki do napojów dopuszczalne do korzystania w ramach strefy basenowej.
4.5. Zabrania się wnoszenia i spożywania alkoholu, leków psychotropowych i narkotyków na teren basenu. Osoby znajdujące się pod wpływem tych lub innych środków odurzających mają zakaz wstępu na teren basenu. Nieprzestrzeganie zakazów skutkuje wyproszeniem Gości z obiektu.
4.6. W okresie zimowym wchodzenie do basenu lub na roletę basenową jest zabronione.
4.7. Basen nie jest kąpieliskiem strzeżonym. Korzystania z basenu możliwe jest na wyłączną odpowiedzialność Gości i osób mu towarzyszących. Obiekt Nova Ulinia nie ponosi odpowiedzialność ze ewentualne szkody spowodowane korzystaniem z basenu, za wyjątkiem szkody wyrządzonej wskutek umyślnej winy personelu obiektu Nova Ulinia.
4.8. Ze względu na bezpieczeństwo osób kąpiących się zaleca się wzajemną obserwację, a w razie potrzeby udzielenie pomocy.
4.9. W strefie basenu (na białych płytach ceramicznych) ze względów bezpieczeństwa panuje bezwzględny zakaz jazdy rowerem, hulajnogą, na rolkach lub poruszanie się innymi podobnymi środkami rekreacyjnymi.
4.10. Obiekt Nova Ulinia nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieszczęśliwych wypadków, utraty zdrowia, uszkodzenia ciała lub śmierci Gości wynikłych na skutek działań sprzecznych z niniejszym Regulaminem.
5. Dodatkowe akcesoria dla gości:
5.1. Goście mają zapewnione dodatkowe ręczniki do kąpieli w swoich domach (apartamentach) w okresie użytkowania basenu. Ręczniki kąpielowe mają kolor szary.
6. Osoby nieletnie i niepełnosprawne:
6.1. Basen jest obiektem niestrzeżonym, dlatego osoby nieletnie i niepełnosprawne muszą przebywać pod opieką dorosłych lub swoich opiekunów.
6.2. Dzieci do 18-go roku życia oraz osoby niepełnosprawne mogą przebywać na terenie basenu wyłącznie pod opieką dorosłego opiekuna, całkowicie odpowiedzialnego za dziecko lub osobę niepełnosprawną przez cały czas przebywania na terenie obiektu Nova Ulinia.
7. Zasady higieny:
7.1. Każdy użytkownik basenu kąpielowego jest zobowiązany do umycia całego ciała przed wejściem do basenu.
7.2. Zabrania się korzystania z basenu osobom z uszkodzoną skórą, grzybicą, ranami, skaleczeniami, chorobami zakaźnymi oraz chorobami mogącymi stwarzać ryzyko zachłyśnięcia, w tym w szczególności padaczką i zaburzenia równowagi.
7.3. Goście korzystający z basenu w tym dzieci, powinny mieć na sobie odpowiedni strój kąpielowy zasłaniający wszelkie intymne części ciała.
7.4. Zabrania się wrzucania do basenu jedzenia i jakichkolwiek innych przedmiotów, w tym kamieni z terenów zielonych obiektu, które mogłyby zanieczyścić wodę.
8. Postanowienia końcowe:
8.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się postanowienia ogólnego regulaminu rezerwacji i zasad pobytu w obiekcie Nova Ulinia oraz przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
[REGULAMIN SPRZEDAŻY I KORZYSTANIA Z VOUCHERÓW]
1. Postanowienia ogólne:
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży i realizacji Voucherów w ramach działalności obiektu Nova Ulinia, zlokalizowanego pod adresem Ulinia 1N, 84-352 Ulinia.
1.2. Wystawcą Voucherów jest obiekt Nova Ulinia, pozostający pod zarządem „Nova Ulinia Anna Rędziak” (Ulinia 1N, 84-352 Ulinia, NIP: 9580248074, REGON: 386567070, e-mail: rezerwacje@novaulinia.pl, tel. +48 605 556 656).
1.3. Uprawnionego oznacza osoba fizyczna lub prawna nabywająca (Nabywca) od Wystawcy Voucher.
1.4. Wystawca posiada w swej ofercie następujące rodzaje voucherów:
1) Voucher Kwotowy – voucher pokrywający część kosztów pobytu i usług dodatkowych związanych z pobytem w obiekcie Nova Ulinia do kwoty określonej w treści Vouchera,
2) Voucher Pobytowy – voucher służący sfinansowaniu podstawowych koszów pobytu w obiekcie Nova Ulinia przez liczbę dób hotelowych oraz w ramach rodzaju zakwaterowania określonych w treści Vouchera.
1.5. Każdy z Voucherów posiada swój indywidualny numer identyfikacyjny.
1.6. Wszystkie Vouchery są ewidencjonowane przez Wystawcę.
1.7. Termin ważności znajduje się na Voucherze. Data ważności Vouchera nie podlega przedłużeniu. Vouchery mogą przewidywać ograniczenia w zakresie dostępności terminów, w szczególności ograniczenia, co do pobytu w obiekcie Nova Ulinia w terminach: tzw. „długich weekendów”, świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra, Nowego Roku, świąt Wielkanocnych. Długi weekend to określenie weekendu, gdy dzień bezpośrednio sąsiadujący z sobotą i niedzielą jest również wolny od pracy, najczęściej z racji przypadającego, w tym okresie dnia ustawowo wolnego od pracy.
1.8. Wraz z nabyciem Vouchera Nabywca oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, akceptuje w całości postanowienia regulaminu oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.
1.9. Wraz z otrzymaniem Vouchera Uprawniony oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, akceptuje w całości postanowienia regulaminu oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.
1.10. Niniejszy regulamin stanowi integralną część każdego zamówienia na zakup Vouchera przez Nabywcę.
1.11. Niniejszy regulamin pozostaje do wglądu w recepcji obiektu. Treść regulaminu została zamieszona przez obiekt Nova Ulinia na oficjalnej stronie internetowej obiektu pod adresem www.novaulinia.pl, w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się obiekt Nova Ulinia.
2. Zasady nabycia Vouchera:
2.1. Voucher można nabyć w obiekcie Nova Ulinia, bądź za pomocą środków porozumiewania się na odległość, na podstawie uprzednio złożonego zlecenia, szczegółowo określonego w ramach punktu 3.
2.2. W przypadku Vouchera pobytowego Wystawca określi w treści Vouchera ilość opłaconych w ramach Vouchera dób hotelowych oraz rodzaj zakwaterowania bądź wysokość kosztów pobytu jakie pokryje dany Voucher. Nabywca oświadcza, że wie, że zamówienia Vouchera pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
2.3. Wystawca doręczy Voucher w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ramach zamówienia lub w formie papierowej na adres wskazany w ramach zamówienia.
2.4. Nabywca zobowiązuje się do zapłaty za Voucher w kwocie równej wartości Vouchera zgodnie z aktualnym cennikiem Wystawcy.
2.5. Wystawca udokumentuje każdą transakcję zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku woli udokumentowania transakcji fakturą VAT należy w momencie rezerwacji zgłosić ten fakt i podać dane nabywcy. Chęć otrzymania faktury VAT należy zgłosić przed zakończeniem transakcji płatności. Po zamknięciu transakcji paragonem nie jest możliwe wystawienie faktury sprzedaży.
3. Nabycie Vouchera na odległość przez konsumenta:
3.1. Wystawca umożliwia zakup Voucherów pozostających w jego ofercie z pośrednictwem zautomatyzowanego systemu internetowego dostępnego na stronie www.novaulinia.pl. Zasady i sposób działania automatycznego systemu określa zewnętrzny dostawca usług w ramach funkcjonalności i dostępnego regulaminu systemu.
3.2. W przypadku wyrażenia przez Nabywcę woli zawarcia umowy kupna Vouchera na odległość Wystawca informuje Nabywcę, o łącznej kwocie na jaką będzie opiewać Voucher oraz rodzaju świadczeń z nim związanych wraz z ewentualnymi kosztami dostawy Vouchera do Nabywcy lub Uprawnionego.
3.3. Złożenie zamówienia następuje poprzez wypełnienie obowiązkowych formularzy w zautomatyzowanym internetowym systemie zamówienia oraz akceptacji warunków transakcji następującej poprzez zobowiązanie do zapłaty za pomocą przycisku „Płacę Teraz” lub przycisku równoważnego, który to oznacza zamówienie z obowiązkiem zapłaty
3.4. Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online przy użyciu płatności elektronicznych, nie później jednak niż w terminie 5 dni od daty złożenie zamówienia na Voucher. Brak zapłaty w terminie skutkuje wygaśnięciem zamówienia.
3.5. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia Wystawca niezwłocznie potwierdza zawarcie umowy na odległość oraz jej warunki, przystępując do realizacji zamówienia i wydania Vouchera.
3.6. Wystawca doręczy Voucher w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ramach zamówienia lub w formie papierowej na adres wskazany w ramach zamówienia, niezwłocznie po otrzymaniu płatności.
3.7. Nabywcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w terminie 14 dni bez podawania przyczyny oraz ponoszenia dodatkowych kosztów, zawiadamiając o tym Wystawcę na adres firmy lub na adres rezerwacja@novaulinia.pl wraz z okazaniem dowodu zakupu. W celu odstąpienia od umowy Nabywca może złożyć oświadczenie na wzorze oświadczenia dostępnym pod adresem https://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216.
3.8. W przypadku skutecznego i zgodnego z przepisami prawa odstąpienia od Umowy umowę uważa się za niezawartą, a Voucher zostanie anulowany.
3.9. Wystawca niezwłocznie przesyła Nabywcy potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Nabywcę adres e-mail z informacją o anulowaniu Vouchera.
3.10. Bieg terminu, o którym mowa w pkt 3.7 rozpoczyna się od daty doręczenia Vouchera Nabywcy lub Uprawnionemu (stosownie do polecenia w zamówieniu).
3.11. Nabywca może odstąpić od umowy, składając Wystawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia.
3.12. Zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez Wystawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
3.13. Wystawca dokonuje zwrotu płatności, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Nabywca, chyba że Nabywca wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
3.14. Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku wykonania usługi przez Wystawcę oraz w przypadku zakupu Vouchera w obiekcie Nova Ulinia.
3.15. Uprawnienie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przewidziane jest dla Nabywcy, któremu przysługuje status konsumenta. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3.16. Regulacje dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym regulaminie, stosuje się także odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
4. Zasady korzystania:
4.1. Voucher może zostać zrealizowany przez Uprawnionego lub innego posiadacza, który objął Voucher w posiadanie za zgodą Uprawnionego, w ramach obiektu Nova Ulinia, zlokalizowanego pod adresem Ulinia 1N, 84-352 Ulinia.
4.2. W przypadku Vouchera pobytowego Wystawca określi w treści Vouchera ilość opłaconych w ramach Vouchera dób hotelowych oraz rodzaj zakwaterowania bądź wysokość kosztów pobytu jakie pokryje dany Voucher.
4.3. Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za utracenie lub uszkodzenia Vouchera, od daty jego przekazania Nabywcy lub Uprawnionemu.
4.4. Nabycie vouchera nie oznacza rezerwacji wybranych usług w obiekcie Nova Ulinia oraz nie uprawnia do wstępu poza kolejnością.
4.5. Uprawniony z Vouchera jest zobowiązany do uprzedniej rezerwacji pobytu na zasadach ogólnych w obiekcie Nova Ulinia osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną za pośrednictwem e-mail. Ze względu na obsługę Vouchera wyłączona jest możliwość rezerwacji pobytu za pośrednictwem zautomatyzowanego systemu rezerwacji na stronie internetowej obiektu Nova Ulinia, dostępnego pod adresem www.novaulinia.pl,
4.6. Podstawą do wykonania usługi przez Wystawcę jest uprzednie okazanie Vouchera lub podanie numeru Vouchera.
4.7. Voucher może być zrealizowany zgodnie z zakresem określonym w treści Vouchera lub do kwoty podanej na Voucherze na zakup pobytu lub usług:
1) Voucher kwotowy powoduje obniżenie ceny łącznego pobytu i dodatkowych usług o kwotę brutto na jaką został wystawiony voucher. W przypadku Vouchera kwotowego Uprawnionemu nie przysługuje prawo do otrzymania zwrotu reszty, w przypadku niewykorzystania całej kwoty, na jaką wystawiony został Voucher. W przypadku, gdy cena za usługę przewyższa wartość Vouchera Uprawniony lub inny posiadacz Vouchera jest zobowiązany do zapłaty różnicy według aktualnego cennika pobytu w obiekcie Nova Ulinia.
2) Voucher pobytowy powoduje pokrycie całości kosztów podstawowych pobytu przez liczbę dób hotelowych i rodzaju zakwaterowania określonego w treści Vouchera. W przypadku Vouchera pobytowego Uprawnionemu nie przysługuje prawo do otrzymania zwrotu równowartości niewykorzystanego okresu pobytu objętego. W przypadku, gdy okres pobytu przewyższa liczbę dni określoną w treści Vouchera Uprawniony lub inny posiadacz Vouchera jest zobowiązany do zapłaty różnicy według aktualnego cennika pobytu w obiekcie Nova Ulinia.
4.8. Voucher musi być zrealizowany jednorazowo i w całości.
4.9. Wystawca ma prawo odmówić realizacji Vouchera w następujących przypadkach:
1) upływ terminu ważności Vouchera,
2) uszkodzenie Vouchera uniemożliwiające odczytanie indywidualnego numeru identyfikacyjnego,
3) nie dokonano uprzednio rezerwacji, zgodnie z treścią pkt 2.4.
4.10. Realizacja Vouchera przez posiadacza (okaziciela) będzie stanowiła ważną transakcję nawet w wypadku, gdy posiadacz (okaziciel) wejdzie w posiadanie Vouchera w sposób nieuprawniony.
4.11. Osoba wykorzystująca Voucher w ramach pobytu w obiekcie Nova Ulinia podlega prawom i obowiązkom określonym w ramach aktualnie obowiązującego ogólnego regulaminu rezerwacji i pobytu w obiekcie Nova Ulinia.
5. Reklamacje:
5.1. Wszelkie reklamacje związane z Voucherem, z wyłączeniem reklamacji usług zrealizowanych za Voucher (które to podlegają regulacji ogólnego regulaminu rezerwacji i zasad pobytu w obiekcie Nova Ulinia), będą rozpatrywane przez Sprzedawcę, w terminie 14 dni od dnia złożenia pisemnej reklamacji przez Nabywcę lub Uprawnionego z Vouchera bądź jego uprawnionego posiadacza. Reklamacje należy zgłaszać na adres obiektu Nova Ulinia.
5.2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności z procedur mediacyjnych zapewnianych przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej lub stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Więcej informacji dostępnych jest na stronach internetowych rzeczników konsumentów lub inspekcji handlowej. Ponadto spory z udziałem Konsumentów mogą być rozwiązywane pozasądowo poprzez platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
5.3. Poddanie sporu pozasądowej metodzie rozstrzygnięcia wymaga w każdym przypadku zgody obu stron.
6. Postanowienia końcowe:
6.1. Voucher w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym, w tym nie jest kartą płatniczą.
6.2. Za utratę Vouchera po jego dostarczeniu przez Sprzedawcę odpowiedzialny jest odpowiednio Nabywca, Uprawniony lub Posiadacz Vouchera. W przypadku utraty Vouchera Klientowi lub Posiadaczowi przysługuje prawo do realizacji usługi pod warunkiem okazania dowodu zakupu Vouchera.
6.3. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie będą miały zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
6.4. Obiekt Nova Ulinia zastrzega prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu z zastrzeżeniem, że do Voucherów, których zakupu dokonano przed zmianą regulaminu stosuje się wersję regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zakupu Vouchera przez Nabywcę.
6.5. Data opublikowania aktualnego regulaminu: 4 kwietnia 2024 roku.
[ZASADY GROMADZENIA, PRZETWARZANIA O WYKORZYSTYWANIA DANYCH OSOBOWYCH]
1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest zarządca obiektu Nova Ulinia w osobie Anny Redziak, prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą „Nova Ulinia Anna Rędziak” (Ulinia 1N, 84-352 Ulinia, NIP: 9580248074, REGON: 386567070)
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail rezerwacje@novaulinia.pl lub telefonicznie pod numerem tel. +48 605 556 656.
3. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Państwem a obiektem umowy najmu. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja najmu i świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na Państwa życzenie są świadczone przez obiekt. Ponadto, Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w obiekcie. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Państwa oraz innych osób przebywających na terenie obiektu lub w jego okolicy. Wykorzystanie pozyskanych danych jest niezbędne w celu realizacji praw i obowiązków, tak obiektu Nova Ulinia jak i Państwa, związanych z wykonaniem zawartej pomiędzy stronami umowy, w tym w szczególności:
1) obsługi rezerwacji,
2) wykonania obowiązków wynikających z umowy zawartej z obiektem,
3) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
4) realizacji działań marketingowych,
5) badania satysfakcji klientów,
6) zapewnienia bezpieczeństwa mienia i pracowników obiektu (w tym monitoring wizyjny),
7) komunikacji z klientami i kontrahentami,
8) realizacji usług hotelarskich,
9) dostosowania usług obiektu do specyficznych wymagań gościa,
10) ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
11) dokumentowania przebiegu udzielenia kwalifikowanej pierwszej pomocy przez ratownika, w szczególności podczas aktywnego spędzania czasu;
4. Przetwarzamy Państwa dane osobowe zebrane w ramach rezerwacji, zamówień oraz realizacji pobytów i świadczenie usług dodatkowych w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. W obiekcie obowiązuje polityka bezpieczeństwa danych osobowych oraz mechanizmu kontroli i zabezpieczenia Państwa danych.
5. W przypadku zarezerwowania pobytu w obiekcie za pośrednictwem portalu rezerwacyjnego, kategorie Państwa danych osobowych przekazane do obiektu przez te podmioty mogą obejmować w szczególności imię i nazwisko, datę pobytu, adres e-mail, numer telefonu. O dokładnym źródle, z którego obiekt pozyskał dane osobowe można uzyskać informacje w obiekcie Nova Ulinia.
6. Zebrane dane będziemy przetwarzać tylko w zakresie niezbędnym do realizacji celów w jakich zostały pozyskane, podstawę, którą stanowi:
1) zawarcie i realizacja umowy z obiektem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
2) wykonanie obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
3) zgoda, w zakresie danych, które nie są niezbędne do zawarcia i realizacji umowy z obiektem, w szczególności w zakresie działań marketingowych i komunikacji z klientami i kontrahentami (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
4) wyraźna zgoda w przypadku przetwarzania danych o stanie zdrowia gościa obiektu (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
5) prawnie uzasadniony interes obiektu w zakresie badania satysfakcji klientów, zapewnienia bezpieczeństwa mienia i pracowników obiektu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
6) ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f i art. 9 ust. 2 lit. f RODO);
7. Powierzamy dalsze przetwarzanie danych podmiotom trzecim, wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków ustawowych oraz niezbędnym do wykonywania umów i prawnie chronionych interesów obiektu, w tym w szczególności:
1) podmiotom, którym obiekt zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. realizatorzy usług informatycznych, biuro rachunkowe, kancelaria prawna oraz firmy, organy i instytucje, do których w Państwa imieniu i na Państwa życzenie obiekt będzie kierował korespondencję lub zapytania, np. firmy transportowe,
2) organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w tym sądom i innym organom administracji publicznej.
8. Państwa dane będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do wykonywania umowy oraz przez czas przedawnienia wszelkich roszczeń związanych z umową, jak również zgodnie z terminami archiwizacji regulowanymi przepisami prawa, w tym w szczególności przez okres pełnych 6 lat co wynika z przedawnienia roszczeń zgodnie z Kodeksem Cywilnym, a w przypadku danych przetwarzanych wyłącznie na podstawie zgody do momentu cofnięcia tej zgody. Dane przetwarzane w ramach systemu monitoringu obiektu będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy, chyba że z uwagi na szczególne okoliczności np. wypadek) zapis z monitoringu będzie musiał być przechowywany dłużej, w tym przez czas ewentualnego postępowania prowadzonego na podstawie przepisów ustawy.
9. Umożliwiamy dostęp do treści zebranych na Państwa temat danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, zapewnia prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, z zastrzeżeniem przetwarzania danych w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub w celu koniecznym do realizacji umowy.
10. Nie przekazujemy Państwa danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, za wyjątkiem organów upoważnionych na podstawie przepisów prawa.
11. Przetwarzane dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji będącej wynikiem profilowania.
12. W celach jakości i swobody odbiorców naszych usług informujemy, że wejście przez Państwa na teren imprezy zamkniętej organizowanej w ramach obiektu Nova Ulinia, jest równoznaczne z wyrażeniem przez Państwa zgody na utrwalanie, przechowywanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie przez obiekt oraz organizatora imprezy jego wizerunku utrwalonego na terenie imprezy zamkniętej, za pomocą dowolnej techniki, do celów produkcyjnych, sprawozdawczych, dokumentacyjnych, promocyjnych oraz reklamowych na wszelkich polach eksploatacji, w szczególności wprowadzania i publikowania do komputera oraz emisji w systemie teleinformatycznym (Internet), zwielokrotniania i rozpowszechniania techniką drukarską w prasie, odtworzenia, nadawania i reemitowania za pomocą telewizyjnej sieci cyfrowej lub naziemnej oraz rozpowszechniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (outdoor).
13. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy z obiektem, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy z obiektem.
14. Jeśli uznają Państwo, że pomimo podejmowanych przez nas działań i starań dane są przetwarzane w sposób niewłaściwy lub niezgodny z prawem przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wszelkie prawa do treści zamieszczone w ramach powyższych regulaminów oraz zasad pobytu w obiekcie Nova Ulinia zastrzeżone są przez ich autora.
Wszelkie treści zamieszczone w ramach powyższych regulaminów oraz zasad pobytu sporządzone zostały na zlecenie obiektu Nova Ulinia i podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 2509 z późn. zm.).
Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części. Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Naruszenie praw autorskich do powyższych regulaminów oraz zasad pobytu w obiekcie Nova Ulinia zagrożone jest odpowiedzialnością odszkodowawczą na rzecz obiektu Nova Ulinia lub autora ich treści.